Το ΑΕΡΟΠΛΟΙΟ κάνει μια συστηματική δουλειά σε σχέση με την ψυχ-αγωγεία (η παύλα ηθελημένη ανάμεσα στο ψυχή και αγωγή) των παιδιών. Αυτός είναι ο λόγος που δεχόμαστε πολλά σχολεία στο θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ αλλά επίσης και πολλά σχολέια μας προσκαλούν και πάιζουμε στο χώρο τους.
Αντιμετωπίζουμε το θέατρο και την παράσταση σαν μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και όχι σαν φτηνή δραστηριότητα, όπου τα παιδιά χάνουν μάθημα στο όνομα μιας επιπόλαιης διασκέδασης.
Μέσα σ΄αυτά τα πλαίσια ετοιμάζουμε και τροφοδοτούμε τους εκπαιδευτικούς –εφ΄ όσον μας το ζητήσουν- με πληροφοριακό εκπαιδευτικό υλικό αρκετό καιρό πριν την παράσταση. Το εκπαιδευτικό αυτό υλικό γραμμένο και μελετημένο από τους παιδαγωγούς θεατρολόγους με τους οποίους συνεργαζόμαστε, έχει πολλές προτάσεις για δημιουργικό παιχνίδι στο σχολείο με αφορμή τα θέματα . Έτσι τα παιδιά δεν θα δουν στην παράστασης ήρωες άγνωστους που πρώτη φορά ακούν γι΄ αυτούς. Προηγουμένως θα τους έχει μιλήσει ο δάσκαλος τους και θα έχουν παίξει με τα θέματα που θίγει η παράσταση.

Το θέατρο για παιδιά μπορεί και πρέπει να παίζει ένα ρόλο παράλληλο με το σχολείο. Ο ρόλος του δάσκαλου και του θεάτρου είναι σχετικός και οι πορείες τους αλληλοσυμπληρούμενες. Η επίσκεψη σε μια θεατρική παράσταση σε καμία περίπτωση δεν είναι χάσιμο μαθήματος και «χαβαλές». Εντάσσεται στη διαδικασία μάθησης, δημιουργικότητας, κοινωνικοποίησης των παιδιών και είναι πηγή ερεθισμάτων για συζήτηση και δραστηριότητα.
Με αυτό το γνώμονα κάνουμε θέατρο και με αυτό το γνώμονα καλούμε τα σχολεία να δουν τις παραστάσεις μας κάθε χρόνο.

Mε εισιτήριο απολύτως προσιτό για τους γονείς και το σχολικό ταμείο, φέτος προτείνουμε 5 παραστάσεις και έχουμε σοβαρούς λόγους που το κάνουμε.

Οι παραστάσεις του ΑΕΡΟΠΛΟΙΟΥ είναι ταυτόχρονα δημιουργικό παιχνίδι, μόρφωση και καλλιέργεια. Τα παιδιά δεν διασκεδάζουν απλά. Πλουτίζουν την φαντασία τους και διευρύνουν τους ορίζοντες τους.